Cart

שאלות ותשובות

קופסת הבית > שאלות נפוצות

שאלות נפוצות

לאיזה מקומות הקופסה הירוקה מגיעה?

הקופסה הירוקה מגיע לערים רחובות, נס ציונה, מזכרת בתיה ויישובי עשרת. אנו מתכננים להרחיב את פעילותינו בעתיד וממליצים להשאיר פרטים באתר כך שתהיו הראשונים לקבל עדכונים כשהקופסה מגיעה גם לאזור שלכם.

אל מפת איזורי החלוקה

איך אפשר ליצור קשר?

יתן לפנות אלינו במייל, בטלפון ואפילו בwhatsapp. זמני הפעילות שלנו הם מ- 8:00 ועד ל- 20:00 בימים א' עד ה'. אז מלאו טופס פנייה, התקשרו או שלחו מסרון ואנו מבטיחים לחזור אליכם תוך שעה בזמני הפעילות או בבוקר למחרת.

מה ימי ושעות הפעילות שלנו?

ניתן לפנות אלינו רק באמצעות אי מייל כי אנו ב- GREENBOX הבנו שבעולם של היום זוהי דרך התקשורת הרלוונטית, הנוחה ושחוסכת זמן לכולם. זמני הפעילות שלנו הם מ- 10:00 ועד ל- 22:00 (3 שעות לאחר סיום החלוקה). אז רק מלאו טופס פנייה ואנו מבטיחים לחזור אליכם תוך שעה בזמני הפעילות או בבוקר למחרת.

?יש לי קופון, איך ניתן להשתמש

לאחר שתמלאו את הקופסה שלכם בכל טוב ולאחר מילוי פרטים זריז תגיעו לעמוד התשלום, שם יהיה לכם מקום להכניס את קוד הקופון שברשותכם ולהינות מההטבה.

מוצרים מיוחדים לאתר- ללא גלוטן, אורגני, ללא סוכר, האם בטוח לקנות?

בוודאי. כל המוצרים המיוחדים שלנו מגיעים מספקים שאנו בחרנו אישית והם ידועים ומוכרים בתחום או בקטגוריה בה הם נמצאים באתר. אנו מבטיחים לכם כי כל מוצר מקטגוריה מיוחדת נבדק והוא בעל תוי התקן והאיכות הרלוונטיים לו. כך שאתם יכולים למלא את הקופסה ולהיות רגועים.

למה דווקא GreenBox?

אנו ב- GREENBOX הבנו שכיום כולם עושים משלוחים און ליין של סופרמרקט הביתה, אבל לא כולם מביאים עד אליך לבית את המעדניה. אצלנו תוכלו למצוא את המוצרים הכי מיוחדים, טריים וכאלה שאין באף מקום אחר. הבן או הבת שלך צליאקים? בעלך החליט שהוא טבעוני או אשתך החליטה לשמור על המסורת? אצלנו יש את הכל לכל אחד, באתר אחד. זה למה!

איך אפשר לשנות או לבטל ההזמנה?

ניתן ליצור קשר דרך אי מייל בלבד, זמני הפעילות שלנו בימים א'- ה' בין השעות 10:00 ועד שלוש שעות אחרי זמן החלוקה (סביבות 22:00). במקרים דחופים ניתן לשלוח לנו פנייה במייל ואנו מתחייבים להגיב במייל חוזר תוך שעה.

במידה ואתם מעוניינים לשנות או לבטל הזמנה ביום החלוקה ניתן לעשות זאת עד השעה 12:00, לצערנו לאחר מכן לא נוכל לבטל את ההזמנה כי הקופסה כבר בדרך אליכם…

צרו קשר

איך נרשמים לאזור האישי?

מכל מקום באתר ניתן להירשם דרך לחיצה על 'הרשמה ' בצד ימין למעלה, לאחר מילוי פרטים מהיר תהיו חברים במועדון הלקוחות שלנו ותוכלו להינות מכל ההטבות שאנו מציעים כולל 'האיזור האישי' המאפשר לשמור הזמנות קודמות ועוד…

מה חלון ההגעה של הקופסה?

מרגע אישור הזמנתך, יישלח אליך מייל עם פירוט המוצרים, סיכום עלות הקנייה וכמובן יום החלוקה וטווח של זמני הגעת המשלוח. אנו ממליצים להיות בבית כדי לקבל את הקופסה ישירות עם הגעתה, מבטיחים שזה יהיה מרגש!

Loading...
נגישות

התחברות

איפוס סיסמה הרשמה

הרשמה

בתשלום, אני מצהיר כי קראתי ואני מסכים לתנא התקנון ומדיניות הפרטיות.

איפוס סיסמה התחברות